29 Mart 2013 Cuma

Kurtlar Vadisi Pusu 188. Bölüm 04 Nisan HD Tek Parça izle


Merhaba değerli ziyaretçilerimiz. Sizlere 4 nisanda yayınlanacak olan diziden bahsedeceğim. Bildiiğiniz üzere Son bölüm yani 187. bölümde konsey toplanacak ve bir karara varılacaktır. Aynı zamanda Ali desidero:=) 3 kisi ile orayı basmayı planlıyor. Sonuç ne olur şu anda kestirilemez ama guzel bir bolum olacağı kesindir diye düşünüyorum. Ayrıca fark ettiyseniz polat'ta yavaş yavaş yüzünü göstermeye başladı bir kaç bölüm sakallı gezer sonraları duzelir diye düşünüyorum zaten bu yüz saklama olayıda bana göre biraz saçma oldu ama Kurtlar Vadisi Pusu 188. Bölüm 04 Nisan'da yayınlanacak bölümde ak koyun kara koyun belli olacak diye düşünüyorum. Diziye sürekli yeni yeni simalar katılıyor son olarak populer biriside ali desidero'dur :) bildiğimiz gibi bilmeyenler için hatırlatıyorum samurai reklamlarında oynardı :) komik reklamlar yapardı. Diziye yeni bir soluk getirdi diye düşünüyorum. Kurtlar Vadisi Pusu 188. Bölüm izlemek için gelenler zaten bu dizideki fragmanı izleyerek ogreneceklerdir diye düşünüyorum. Merak edilen bir hususta ali desidero 188. bölümde neler yapacak 3 kişi ile o kadar insanın hakkından gelebilecekmi Bence gelemez ama genede Kurtlar Vadisi Pusu izle dizisine bir soluk katacak diye düşünüyorum. Sizler içinde bu diziyi hd kalite eklemenin haklı gururunu yaşıyoruz. Kurtlar Vadisi Pusu izleme dizisini izledikten sonra sitemiz içinde bir yorum yaparsanız bizide mutlu edersiniz.

Kurtlar Vadisi Pusu 188. Bölüm 04 Nisan HD Tek Parça izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder