1 Nisan 2013 Pazartesi

Beni Affet 342.Bölüm 2 Nisan HD Tek Parça izle


Osman Kozan kardeşine verdiği sözü tutabilecek midir ? Tunç karakterinin düşünceleri ne yöndedir ? Diğer yandan Kemal ile Zeynep’i otel odasında basan Bahar karakteri acaba ne Beni Affet izle
düşünüyordur ? Bu durum Kemal’den soğumasına ve üzülmesine sebep olacak mıdır ? Beni Affet 342.Bölüm 2 Nisan HD izlemek isterseniz online dizilerin adresi olan
Feride, içine düştüğü tuzaktan habersiz Tunç’un evlilik teklifini kabul etmiştir. Feride’nin vicdan azabı sebebiyle Tunç’un teklifini kabul ettiğini düşünen Beni Affet 342.Bölüm 2 Nisan izle Cüneyt karakteri Feride’nin karşısına çıkar. Sevdiği kadını kaybetmemek konusunda kararlı olan Cüneyt bu evliliğe engel olabilecek midir ? Diğer yandan aldığı ilaçlar yüzünden akli dengesi bozulan Tunç’un yaşadığı ancak bir şekilde dışı durum nedir ? Kemal’in kendisini aldattığını düşünen Bahar yıkılmıştır. Bahar’ı her şeyin bir oyun olduğuna inandıramayan Kemal, son zamanlarda anlatması için Zeynep’i Bahar’la yüzleştirmeye karar verir. Zeynep’i bulmaya çalışan Kemal Berat’ın sinsice planından habersizdir. Beni Affet 342.bölümde olacaklar bunlardı.
Beni Affet 342.Bölüm 2 Nisan HD Tek Parça izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder