2 Nisan 2013 Salı

Beni Affet 343.Bölüm 3 Nisan HD Tek Parça izle


3 Nisan 2013 Çarşamba Beni Affet 343.Bölüm 3 Nisan izlemeye gelenlere teşekkür ederiz
Beni Affet 343. Bölüm özetinde, Umut ve Handan’ın beraberliğine engel olamayan Bahar, Berat’la konuşmaya karar verir. Bahar’ın bu tavrı karşısında umutlanan Berat, nasıl bir gerçekle karşı karşıya kalacaktır? Kemal ve Bahar’ın aralarındaki buzlar erimiş, iki âşık evliliklerinin tadını çıkarmaya başlamıştır. Ancak guzel bir duygudur her zaman başındaki bela Bahar ve Kemal’i de etkileyecektir. Sevgi ve Şahin’in gözleri önünde Kemal’in Beni Affet 343.Bölüm 3 Nisan izle dudaklarına yapışan Zeynep’in amacı nedir? Tunç, kendisine gizlice ilaç veren ismi ortaya sıkacakmı derken neler yaptık bulmak için kolları sıvar. Sonunda bu işin arkasındaki ismin Beni Affet izle dayısı Osman Kozan olduğunu öğrenen Tunç, Osman’a yaptıklarının hesabını sorduğunda şoke edici bir teklifle karşı karşıya kalır. Tunç, Osman’ın yapacağı bu full kalitede izleyebilirsiniz. nasıl bir yanıt verecektir? Diğer yandan babası Osman Kozan’ın, Feride ve Tunç’u evlendirmekteki ısrarı karşısında gittikçe öfkelenen Cüneyt nasıl bir karar alacaktır?
Beni Affet 343.Bölüm 3 Nisan HD Tek Parça izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder